Travel | Kreta #3 Swimmin’

P1000695.JPGP1000700.JPGP1040674.JPGP1040761.JPGP1040766P1040772.JPGP1040774P1040778P1040794P1040797

Hi guys! Op het moment dat ik dit schrijf zit ik alweer thuis. God, wat is deze vakantie voorbijgevlogen. Het was 1 van de mooiste (ei)landen die ik al bezocht heb en ik ga zeker nog eens terug naar Kreta. Maar eerst nog even terug naar die drie laatste dagen. 

Donderdag werd er een boottocht georganiseerd door ons hotel. Hierbij gingen we met een boot (logisch) naar de andere kant van het eiland. Daar kon je zwemmen en snorkelen in de baai. Aangezien het een geweldige plaats was om te snorkelen, zaten er ook een heleboel dieren en iedereen die mij een beetje kent weet dat ik bang ben van vissen. Echt de meest belachelijke angst, maar goed ik heb mijn angst (soort van) overwonnen en het werd toch erg leuk. Al vond ik snorkelen toch nog net een stapje te ver gaan. 😉

Het water is er zo helder dat je zelfs op een diepte van misschien wel 15 meter nog gewoon de bodem kan zien. Super mooi, voor mijn vissenangst is dit dan weer niet zo handig. 😉 Er is me verteld dat je ook dolfijnen kan spotten aan de kust van Kreta, maar wij hebben er alleszins geen gezien.

Vrijdag was het thema ‘beachparty’ in het hotel. Er werden spelletjes georganiseerd en een bbq gehouden. Niet mijn favoriete dag, maar wel een prima afsluiter.

Zaterdag was alweer onze vertrek-en vliegdag. Onze vlucht was pas ‘s avonds, maar omdat we vlogen vanaf de luchthaven ‘Chania’ in plaats van ‘Héraklion’, zaten we toch het grootste deel van de tijd in de taxi. (Dit boeit jullie echt niet, haha, jammer.) 3 uur en flink wat turbulentie later zaten we alweer in België. En wow o wow het was goed weer! Ik weet niet hoe België dit gefikst heeft, maar amai het gebeurt niet vaak, dus niet vragen gewoon profiteren.

De Kreta reisserie zit er jammer genoeg al op. Ik vond dit echt leuke blogposts om te maken en ik hoop dat jullie ze ook leuk vonden.

Waar gaan jullie nog op vakantie? 

Veel liefde!

X

Jana

Leave a Reply

