France | Pourville-sur-Mer & Ambleteuse

Wauw, wat is het lang geleden. Lang geleden dat ik er nog is tussenuit was en even lang geleden dat ik een nieuw artikel schreef op mijn blog. Bizar. Ik weet niet goed waarom ik gestopt ben. 

Het zat er al een tijdje aan te komen, dat wel. Hoe vaak ik in een blogpost zeur over ‘hoe lang het geleden is’, je kan het niet meer op twee handen tellen (hupla weer een streepje erbij). Mijn gesukkel ook met het overschakelen naar het gebruik van de Engelse taal. Ik maak al zo veel fouten in het Nederlands, wat zou ik dan dingen proberen over te brengen in een andere taal. Gek idee. Misschien ooit. 

Verder vond ik ook gewoon dat mijn artikels geen meerwaarde boden. Beetje onzin, maar goed. Ik stopte ineens met bloggen, het was gedaan, geen Fiellle meer. Voorgoed. Echte dramaqueen, want uiteindelijk… je ziet het wel. Hier ben ik weer, al zal ik nooit een constante blogger worden haha. 

Ik ben dus op reis geweest. Niet zo ver, maar ik kom er zelden. Frankrijk, het Noorden. Het was lekker weer (understatement!), wilde zee en prachtige natuur. Ik heb genoten. Mijn foto’s zijn niet zo spectaculair, maar ik wou ze toch graag delen. (Voor het eerst ook geen foto’s van een fototoestel, maar gewoon met mijn gsm genomen.) Ik geniet nu van men laatste dagen vakantie en Pasen komt eraan, joepie! 

Hoe is jullie vakantie?

X

Jana

P.S. Voelt gek om weer een stukje van men leven te delen 

P.P.S. Again overdrijver 😉

Geef een reactie

