Hey 

Hey. Het is zondagavond. Nee, dat zeg ik fout. Het is maandagavond, maar het voelt als een zondag omdat het de laatste avond van de vakantie is. Morgen terug school (sad face). Wat is de vakantie snel gegaan, als het leuk is gaat de tijd namelijk sneller voorbij. Het was een zalige paasvakantie. Frankrijk, uitstapjes met vrienden, dansoptreden, Pasen, eten, eten, eten,… Love it.

Deze laatste dag ben ik nog iets gaan eten en daarna wat gaan wandelen. Alleen. Dat wandelen dan toch. Ik probeerde om deze vakantie elke dag een uur te gaan stappen (of te lopen als ik in een uitzonderlijk sportieve mood was haha), dit lukte best goed. Ik vind het fijn om te wandelen met muziek. Hieronder vind je enkele van mij  favoriete nummers van het moment.

  1. Alleen – Lil Kleine
  2. Stay Together – Noah Cyrus
  3. City Lights – Blanche
  4. Only You – Selena Gomez.
  5. Young Like Us – Frans

De lente is prachtig. Niet te warm, niet te koud. De bomen krijgen kleurijke bloesems. Als ik even kon vergeten dat het morgen school is, zou ik er zowat blij van worden ;).

X

Jana

Leave a Reply

