Travel | Milano

Hey. In het verlengde weekend ben ik 4 dagen naar Milaan geweest. Zalig. Aangezien we woensdag vertrokken en zaterdagmiddag al terugvlogen, bleven er maar twee volle dagen over. Reden te meer om er ten volle van te genieten. 

Op donderdag hebben we de stad verkend door middel van een hop-on-hop-off bus. Je koopt dan een kaartje voor de bus (typische dubbeldekker toeristenbus) en je kan afstappen en opstappen waar en wanneer je maar wilt. Wij hebben zo drie citytours gevolgd. Heel fijn.

Vrijdag was shoppingdag!! Hoe kan het ook anders in Milaan. Ik heb best wat gekocht, vooral zomerse dingen en accessoires.

Ondertussen ben ik al een paar dagen terug thuis en wat zou ik graag teruggaan. Ik hou van de sfeer die Milaan zou bijzonder maakt; de lichtgekleurde huisjes, het weer, het eten, de typische oude trammetjes, de vele (palm)bomen langs de weg, de taal, de mensen,… love it love it love it! Geslaagde citytrip!

Ben jij al is in Milaan geweest?

X

Jana

Leave a Reply

